neděle 15. dubna 2012

Proč vždycky jenom já vypadám na fotkách strašně?


Původně jsem chtěla psát o super novém mobilu z 41Mpix foťákem, ale naznala jsem, že mé výlevy na toto téma nic úžasného nepřinesou.

Svět ovládl facebook a kdo na něm není, jako by nežil. A s postupujícím časem si nejde nevšimnout jak super cool statusy typu „achjo :(„ a „jím pizzu“ a „za 5 minut jsem z5, musím na nákup“ společně s hustýma rozmazanýma, nekvalitníma fotkama v rozlišení milijón krát milijón mobilem před zrcadlem, vystřídali pouhé odkazy na cizí rádoby vtipné obrázky.

A mezi těmi obrázky jsem viděla jeden, který jsem sice nenašla, ale zkusím ho poreferovat:
Holka přidá na FB fotku a dostane od kamarádky komentář: „jé tobě to sluší“, holka na to reaguje: „né, sem hnusná :(“, kamarádka se nedá: „alé né, si krásná“ a holka má nad sebou bublinu co si myslí: „já vím, že jo.“ …. Nízké sebevědomí je běžná věc, co nás obtěžuje v každodenním životě. (vzpomínám si na kamarádku… „já jsem hnusná, já jsem tlustá, já jsem úplně blbá…ach jó“)

Ale to trochu odbočuji od tématu… to co je také běžná věc, je fakt, že když většina lidí posílá někomu svou fotku, předem ho musí 4× varovat:
  1. jak je ta fotka hnusná
  2. a nepovedená
  3. a nejhorší ze všech fotek co mám
  4. ale protože byl nějaký problém s počítačem, tak se vymazali všechny ostatní, dobrý fotky
a po odeslaní je nutno ještě dodat:
  1. že ta fotka je hrozně stará.
  2.   A že na ní vypadám jak debil
  3.  A že sem na ní nemožně oblečenej
  4. A nějaké další výmluvy, které se odvíjí od fantazie každého jednotlivce
Následně je fotka pochválena a člověk s nadšením posílá další.

A to nejhorší na tom je fakt, že jen vy na fotkách vypadáte blbě, zatímco všichni ostatní jsou úžasní…
Nevím moc kam tím směřovat… taky si myslíte, že vaše fotky jsou hnusný, zatímco fotky ostatních jsou naprosto v pořádku nebo je vám jedno, že fotka na který vypadáte jako psychopat po třídenním flámu, je super?

Žádné komentáře:

Okomentovat