pondělí 25. června 2012

Origami Lítací netopýr


Netopýr je prý v Japonsku symbolem nebo poslem štěstí (či tak něco, hlouběji sem se o to nezajímala) A tak když chcou mít v Japonsku štěstí, složí si origami netopýra.

Já jsem se tedy taky rozhodla jednoho vyrobit. Na tyhle skládanky jsem ale nikdy neměla cit a tak pátý pokus skončil tam, kde všechny čtyři předchozí - zmuchlaný v koši. Ilustrované návody prostě nefungují a fungovat nebudou a všichni s tím máme zkušenosti, že?

No a pak mně osvítilo a napadlo mně youtube, kde to bylo názorně předvedené a jasné. Vybrala jsem si jednoho autorského netopýra, který má mávat křídly, když ho taháte za ocas.

Můj finální výtvor je sice ožvýkaný, zmuchlaný, upatlaný a celkově vyhlíží spíš jako toaleťák zmačkaný, aby netlačil do zadku a ke všemu bohužel nelítá, ale i tak jsem na něj patřičně hrdá... Tož, tady je :)





Kdyby to někdo chtěl taky zkusit tak jsem použila tohe video: http://youtu.be/0SWIuIXgXeM Je to sice anglicky, ale myslím, že podle videa by to měl pochopit snad každý. No když to zvládnete taky, pochlubte se mi ;)

2 komentáře:

  1. Já mám doma jednu knížku, ve které jsou návody na origami zvířátka - nedostala jsem se dál než za první kapitolu, ale psa umím myslím obstojně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že nejsem jediná, kdo má problém s psanými/foto návody. Když to nevidím v reálu nebo na videu, tak je naprosto bez šance, že bych pochopila co a jak... :-P
    Jinak je hezký. Možná nelétá, ale netopýra jsem v něm poznala hned a to už je co říct. :-D

    OdpovědětVymazat