čtvrtek 2. srpna 2012

Pavouci v overalech

Tak, po vzoru toto článku http://nemoc.blog.cz/1206/rychloclanek jsem se rozhodla přispět hromadou blábolů z mého života, aby blog nezel prázdnotou, i když to teda nebude tak záživné, jako v již zmíněném článku. Tak něco o mně:

Vrátila jsem se po 14 dnech do civilizace.
Nic se nezměnilo
Byla jsem v jeskyni
Bylo v ní nablito
V overalu se mi zabydlel pavouk
Nalila sem si pivo do výstřihu
A jedu opět mimo civilizaci a pak dám vědět

No a eště aby nechyběly ty horoskopy: Přítel mně začne znovu vzrušovat, přistoupím na sex na jednu noc a počnu při tom potomka, mám nakupovat kopřivy, a když se kolem 4 ráno podívám z okna, uvidím měsíc. 

Tak asi tak, ještě sem hodím jednu kresbičku z poslední doby, ať nepřispívám zbytečně.

Žádné komentáře:

Okomentovat