pondělí 16. září 2013

Slayina sbírka offroadů


Né, neruším blog, dlouho jsem nic nepsala z tohoto důvodu:

   Nebylo o čem psát, když bylo o čem psát, nebyl čas, když byl čas, tak se mi nechtělo, když se mi chtělo, tak jsem vše zapomněla a opět nebylo o čem psát.

Je to jen nějakých 14 dnů, co jsem se vrátila z úžasného letního dobrodružství – měsíční cesty po Islandě stopem. Island je úžasná země co má rozhodně, co nabídnout.

 Mně hned po příjezdu fascinovala jejich auta a tak jsem se s nimi začala fotit, no a jak jsme jeli dál a dál, auta se začínala zvětšovat a zvětšovat. Cokoliv co jsem před tím viděla v ČR, se může jít zahrabat. Jeden borec, co nás kamsi vezl, nám dokonce říkal, že podobnou obludu má doma a začal vysvětlovat, jak se to vlastně správně na ledovci řídí.

I když chystám nějaký delší text, téhle cestě věnovaný, prozatím vám posílám jen jako takovou ochutnávku svou „sbírku Islandských offroadů“ (pro srovnání měřím 165cm) klepnutím na obrázek jej zvětšíte a spustíte prohlížeč fotek











Žádné komentáře:

Okomentovat