čtvrtek 6. dubna 2017

Skica za barvu

Zdravím.

Fanoušci mé tvorby
Jak tak tvořím, občas mi dojde nebo zaschne nějaká barvička. Barvičky to nejsou úplně nejlevnější a výměna jedné se dá ještě zvládnout. Já jich však momentálně potřebuji víc, což už by byla vyšší částka a proto vyhlašuji následnou akci

Kupte mi/zaplaťte (pro ty se kterými se nesetkám osobně) jednu barvu a já vám za to nakreslím skicu na libovolné téma podle vašeho přání. Skica je formátu A4 (nebo 210×210 podle dispozic obrázku) a dostanete její scan ve 300dpi kvalitě. Pokud si proplatíte poštovné, můžu poslat i originál, nebo se můžeme domluvit na osobním odběru.

Používám tempery české značky UMTON (někdy na ně udělám recenzi) a momentálně sháním tyhle barvičky(*s největší prioritou):

  • Běloba titanová
  • *Kadmium žluté světlé
  • Kadmium oranžové světlé
  • Van Dyckova hněď
  • Permanentní modř
  • *Kobalt fialový světlý
  • *Čerň kostní
Jsem moc vděčná za jakoukoliv podporu, která je mi při mé tvorbě poskytnuta (i když třeba ve formě sledování), veškeré vaší aktivity si moc cením.

Na závěr snad jako motivace menší ukázka skic, které tvořím :)

 



Žádné komentáře:

Okomentovat