úterý 22. ledna 2019

Znovu a lépe

V druhé půlce ledna na mně přišlo něco čemu se v kreslících kruzích říká Art Block. Jde o stav kdy nejste schopni nic pořádně namalovat nebo nakreslit a kdy nepřicházejí žádné nápady.
Já se naštěstí z vymýšlením nemusela potýkat neboť jsem měla úžasnou skicu z dřívějška kterou jsem plánovala v digitálu vybarvit. Je na ní dráček co pouští draka a dala jsem jí prozatimní název:  "Radost"
Když přišlo na vybarvování přišel Art block. Celý týden jsem nad obrázkem seděla a nešel mi vůbec pod ruku, Nejdříve měl být dráček zlatý. To jsem po prvním pokusu o stínování zlaté zavrhla s tím že to neumím a nejde mi to a nevypadá to vůbec dobře. Tak po dvou hodinách piplání jsem vše zahodila a začala znovu.
Tentokrát byl dráček světle modrý. S modrou to šlo o poznání lépe ale nějak mi to celé splývalo s pozadím. Po několika dalších hodinách a několika dnech art blocku jsem se rozhodla opět vše zahodit a zkusit znovu a lépe.
Nakonec jsem dospěla k barvám fialová a žlutá které sice nevím zda se k sobě hodí ale na obrázku vypadají super.

Další můj odvěký boj jsou mraky. Ty se mi nedaří ani tradičně, ani digitálně ztvárnit tak aby vypadaly jako mraky na tomto obrázku mi přijde že se mi to už celkem začalo dařit. no a hotový obrázek ze kterým jsem spokojená ale spolkl mi týden a něco sedění a přemýšlení je tu :))


Žádné komentáře:

Okomentovat