úterý 16. dubna 2013

Lítací ještěrka


Tak se mi krásně blíží maturita a další věci kolem přičemž pravidelně střídám stavy:  –Nestíhám- a –děj se vůle boží-.

V praxi pak sedím doma, piju kafíčko, jen tak zírám do zdi, a co chvíli nadávám, že toho mám moc, když už to nevydržím, spočítám si jeden příklad do matematiky a zírání do zdi pokračuje dál.
Počasí mně taky už pěkně se…štve. Místo krásného výhledu na zasněžené Brno tu akorat řvou ptáci a lítaj netopýři.

Už jsem dlouho nic nenamalovala – resp. Nedovedla do konce. Až dneska. Z poličky se na mně usmívaly šitoidní Lídl vodovky ze čtvrté třídy za půl darma. Vodovky jsem vždycky nesnášela, prostě mi nějak nesedí a tak se i tento obrázek nesl jen v duchu experimentování a hraní si s barvami. Vodovky po dokončení putovali zase na poličku, kde si nějaký ten pátek poleží, ale dost bylo slov, tady máte můj výtvor, další lítací ještěrku.



Žádné komentáře:

Okomentovat