pátek 9. března 2012

Lidi vs teploměry


Je tu pár věcí co mi dlouhodobě vrtají hlavou a nedají mi spát. Veskrz zbytečnosti, každopádně bych tu ráda zapolemizovala o jedné rádoby problematice.

Středa 23:30 – ležím v posteli a snažím se usnout, je to nepohodlné a tak se chci překulit na druhý bok, ale samozřejmě mně začnou děsně bolet záda tak musím ležet dál nepohodlně … následujících 24 hodin to samí … Pátek 5:15 zvoní budík – bolí mně kolena… dobrý už sem zase v pořádku. (=> Záda mně nikdy nebolela, ale kolena furt asi skončím ve 30ti na vozíku, ne-li dřív)

No, ale teď vážně…

To, co mně ráno budí, není můj budík, ale budík mé sestry. Přes sádrokarton jde samozřejmě všechno slyšet a ona prostě nemůže mít zvonění, po které člověk nemá chuť vpadnout tam a spláchnout její telefon do záchodu. Ráno nestihnu ani dopít své každo-druho-denní kafe (kafe co si dělám obden) a už se ozývá kňourání: „já jsem tak nemocná, mně tak bolí v krku, já tak umírám, jak tak nemůžu do té školy na ten test.“ Následně tato osůbka ukořistí superúžasný digitální teploměr, naměří 37,5 a jde si lehnout.
  To je celkem normální scénář, jenže digitální teploměry jsou záludné věci. EU samozřejmě musela ty rtuťové zakázat, a když se ty rozbijí, co se dá dělat? Já jsem od přírody strašný hypochondr, ale to mám asi vrozené, protože zbytek rodiny jsou ještě větší hypochondři. Míra nemoci se dokazuje výškou teploty a tak to u nás někdy vypadá tak, že někdo chodí po bytě, každých 5 minut si měří teplotu a až naměří své vytoužené číslo, jde si lehnout. A takhle to vydrží třeba 5 dní v kuse. 
  O objektivnosti digitálních teploměrů, tu ale všichni pochybují, protože vytoužené číslo přesahující 37 nepřichází. A teploměry se při měření řídí tím, jak moc vražedně se na ně podíváte. A tak se mi má údajná teplota povedla už asi 5× vytáhnout přes 41 Jindy však nepřekročí číslo 34.
  Pro někoho je to jen teploměr, ale v naší rodině tohle představuje katastrofu. A tak započalo dlouhodobé těžké shánění teploměru rtuťového. První varianta byla pověřit někoho, kdo pojede mimo EU, aby teploměr dovezl. Nevyšlo to a tak tu mám „jen“ kousek kalcitu a plechovku od Balkánského piva. Po roce strastí konečně někoho napadl internet, kde koupíte všechno. Zajímavé je že už je to nějaký pátek objednané a ještě to nedorazilo. Každopádně esi někdo máte stejný zdánlivě neřešitelný problém tak internet. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat