čtvrtek 14. ledna 2016

10 týdenní kreslící challenge

Zdravím všechny co sem náhodou zabloudili - nebo i cíleně :)

Nedávno jsem se účastnila jednoho projektu, který obnášel navrhnout něco a to něco nakreslit rukou. konkrétně šlo o řadu perspektiv jednoho nábřeží. Ty kresby měly být vypovídající a slušně vypadající - tedy prezentovatelné a to rozhodně ne anonymně.

Takové věci běžně modeluju v nějakém 3D programu, ale na to tady nebyl čas ani technika. Čára rukou navíc má svou vlastní energii a autenticitu. Po několika hodinách jsem se i s dalšími účastníky shodla že to kreslení není co bývalo. Kdybych dělala talentovky na školu kde teď studuji dnes. Nejspíš bych neprošla ani prvním kolem.




Abych svou ruku trochu procvičila a viděla posun v tom čeho jsem schopná. Rozhodla jsem se vymyslet si desetitýdenní superhustou challenge, která bude spočívat v tom že každý týden něco nakreslím. A aby to nebylo jen tak něco, rozhodla jsem se úkoly vymyslet tak abych zbourala klišé a narušila stereotyp. Jak se mi to povedlo posuďte sami.

Na každý úkol počítám s cca 1 hoďkou času(neb ho nemám moc)  takže nepůjde o nic extra velkolepého.

10 týdnů:

  1. nakreslím něco barvou, kterou nemám ráda
  2. nakreslím něco technikou, kterou běžně nepoužívám
  3. nakreslím něco, co jsem nikdy nekreslila
  4. nakreslím znovu něco, co už jsem kdysi kreslila
  5. nakreslím něco, co už jsem kdysi kreslila rukou v počítači
  6. nakreslím něco na nestandardní formát
  7. nakreslím něco za použití alespoň 30ti výtvarných potřeb
  8.  nakreslím obrázek někoho(pro někoho) a pošlu mu ho poštou (bez upozornění, jako překvapení)
  9. nakreslím něco, co už nakreslil někdo jiný (svým vlastním stylem)
  10. nakreslím něco dekadentního

v případě že by vás toto zaujalo. Můžete se přidat a taky si dát těchto deset týdnů.  V případě že tak uděláte, budu ráda za případný odkaz na to co jste vytvořili neb ráda očumuji cizí tvorbu.




Žádné komentáře:

Okomentovat