neděle 31. ledna 2016

Móda velkých zadků

Vždycky mně zajímalo, koho napadlo označit svátky vánoční, jako svátky klidu, míru, pohody, rodinného kruhu a dalších krásných věcí. Alespoň u nás doma se to nekoná.

Krátce před vánoci se mi začaly rozpadat mé oblíbené džíny. Díry na nich jsou možná moderní, ale ne na zadku a ne, když se při každém dalším nošení třikrát zvětší . Sečteno podtrženo, pravděpodobnost že při každém dalším nošení z nich kus odpadne se stupňovala. Z tohoto důvodu jsem Ježíškovi štědrosti na finanční prostředky využila na nákup kalhot nových.

Ráda bych podotkla že nesnáším nakupování - především oblečení. Vždy si udělám jasnou představu o tom co chci - barva tvar, materiál, velikost, cena a další parametry, načež se ukáže,že nic ani zdánlivě podobného na trhu není.

U kalhot mně překvapila jedna věc, které měly všechny společné. Nedokázala jsem je obléct přes lýtka, a na zadku mi dělali obrovskou volnou kapsu. A teď co s tím. Buď jít do menší velikosti, kterou ale neobleču vůbec nebo do větší, kterou obleču ale množství materiálu visícího na řiťi se znásobí.


O dalších kusech oblečení, které jsem si zkoušela se dá mluvit obdobně. Vyhodnotila jsem to následovně, Buď jsem na některých částech těla extrémně zhubla zatímco jinde výrazně přibrala a nebo se konfekce přizpůsobuje tlustým lidem a my, co vyčníváme hold budeme muset chodit v pytli.

Žádné komentáře:

Okomentovat